mandag, juli 24, 2006

Hohoi... Hadde nesten glemt denna...

Da har det seg slik at blogginga har hatt en liten nedtur. I skrivende stund er vi komme godt over halvveis i juli, mine 3 uker med sommerferie e over, men ikke glemt.
Hadde 3 uke ferie i juni kor Maria og mæ bare kosa oss på østlandet. Vi var på flere padletura, besøkte mammaen min på hytte i Stavern å besøkte mammaenåpappaen tel Maria på sommerhus i Ebeltoft i Danmark.
Det berømte været som alle snakke så mangt om i denna årstida har absolutt vært til stede for min del. Det e ikke mange regndaga æ kan erindre fra denna sommern.
Desverre så e æ aleina i sør nu, fordi Maria dro nordover for ei uka sida. Ho har jo fri fra studian frem til midten av august og skal jobbe litt hjemme i Gratangen. Så æ må ivareta vår lille families interessa (mate feskan, vanne blomstran å passe huset) samt møte opp på jobben min en gang i blant utover sommern.

Krigen rase nedi mettøsten, kameratan fra Harstad skal snart på tur i Finnmark, huset ser ut som et hælvette - men æ e i gang med ryddinga og ikke minst det var 31,5 grader i skyggen på Notodden igår. Det va rett og slett djævelsk varmt.

Skal jobbe heile neste uka. Tatt på mæ masse ekstra jobbing så da får æ bruke pengan på min fantastiske kjæreste når ho dukke opp her på Notodden igjen.
Det e ganske stusslig å være aleina å æ savne ho frøktelig mye, men det må vel bare gå bra.

NB! Huske ikke om æ skreiv om det i forrige post, men bilda fra telemarkskanalen ligg på http://foto.vg.no/public_albums.php?freetext=dan+kristensen .

Ingen kommentarer: